Thursday, January 31, 2013

Unexpected result!

Lepas habis ajar adik aku drive tadi..

Aku terus masuk rumah, hempaskan semua barang yang ada kat tangan.. Tengok jam, memang dah pukul 5 tepat, so aku tabahkan diri, cekalkan diri.. kuatkan hati.. untuk tengok result last sem.

Hati berdebar-debar nak bukak portal uniten tu.

Adik aku jadi pengacau dunia..

"Result dah keluar weh.. Cuak tak weh?" sambil gelak sinis dia.

"Ahhhh diamlah kau..." Aku cuba tenangkan hati. Tapi memang berat nak tengok result ni sebenarnya.

.
.
.
.
.

Masukkan Student ID and password. Okay check!

Click Results Masha Allah, kenapa cuak sangat ni.. Okay check!

Click Semester 2, Academic Year 2012/2013 Okay time ni sumpah hati berdegup 876 per second rasanya.

Then... Tadaaaaa. Result keluar...

.
.
.
.

Aku terus terdiam tengok result aku sendiri. Dan beberapa minit kemudian, menjerit bagai nak gila. Sumpah aku jerit kuat gila nak mampos... Then mama terus keluar dari bilik..

"Kenapa ni jerit2?"

Adik aku yang jawabkan sebab aku dah terkinja-kinja macam orang gila dalam rumah. Sumpah aku tak sangka aku boleh act sebegitu. Pergh sangat memalukan.

"Ni haa.. Result dia..." Adik aku jawabkan.

"OK ke KO?" Mama terus buat lawak kat situ.

"Okay je.. Hahaha sumpah Ika tak expect result macamni kot!" jawabku..

Alhamdulilah kepada Allah SWT atas segala nikmat dunia yang diberikan kepadaku. Syukur alhamdulilah kerana result ni memang aku tak expect boleh achieve. Well, electrical engineering pulak kan? Memang kena survive betul-betul. Thanks to all my lectures, my classmates aka housemates... Sebab korang lah aku boleh nak belajar. OMG. Thanks to all! I LOVE THIS FEELING~

Ok now nak vacation yang betul-betul punya...

Oh indahnya dunia ini, Masha Allah!

And......


THIS!!!!!!!!!!!!!!

Addicted sudah! Hehehehehehe


No comments: